zaterdag 30 augustus 2014

Dag 22 van het IBIO dieet
84,5: 2 ons afgevallen
10.15 uur
Mooi eind van een 2e IBIO kuur, ik ben tevreden! Nu op naar de stabilisatiefase.
Pfff, voel me nog steeds een beetje brak maar niet brak genoeg om de sauna af te zeggen, ik heb er super veel zin in. Weer ff lekker bijkletsen en lachen met mijn vriendin José en heerlijk relaxen. Ik heb met Gerry afgesproken dat hij vandaag het huishouden en Dopey voor zijn rekening neemt. Dan ben ik als José me om 13.00 uur komt halen lekker uitgerust.
13 september ga ik met 2 andere vriendinnen, Ans en Eefje, naar de sauna. Ook weer naar de Veluwse Bron, een top-sauna! Als je er nog nooit bent geweest, het is een echte aanrader!

10 september gaan Ans, Eef, ik en nog 3 andere meiden overleggen waar we naar toe gaan op vakantie. We sparen al vanaf vorig jaar september 35 euro per maand èn we hadden nog wat over van de vorige vakantie due we kunnen wel een ruit ingooien. Als we rekenen vanaf september vorig jaar en op vakantie gaan in maart bijvoorbeeld hebben we in iedere geval zo'n 600 euries. Iedereen neemt die avond dan zijn voorstel mee en dan gaan we bekijken wat het wordt. 


Ik heb Marrakech in de aanbieding gevonden voor voor 7 nachten/8 dagen voor slechts € 399,00 p.p.: http://bebsy.nl/marrakech-hotel-diwane. Een reis naar Marokko op basis van logies en ontbijt waar we cultuur kunnen snuiven én lekker kunnen relaxen bij het  zwembad bij het hotel midden in de stad. Nu kijken waar de andere meiden mee komen, leuk, leuk, leuk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten