dinsdag 19 augustus 2014

Dag elf van het IBIO dieet
87 kilo: een halve kilo afgevallen
6.30 uur
Het gaat weer goed maar het is wel moeilijker dan de vorige keer hoor. Ik kan met moeite mijn zin in koekjes weerstaan en vind het ook best wel moeilijk dat, nu Gerry niet helemaal meedoet, al die lekkere dingetjes in de koelkast en kasten te zien staan, al is het maar die lekkere 0% vet yoghurt met aardbeien. Maar goed, ik val weer af en dat is het belangrijkst. Gisteren een beetje gesmokkeld door 2 eetlepels halfvolle slasaus door de witlofsalade te doen, anders was het niet te eten. Verder lekker veel stukjes paprika en appel erdoorheen gedaan en toen was het goed te eten. Zeker voor herhaling vatbaar.

10.15 uur
Zo, boodschapjes gedaan, Dopemans uitgelaten en eten gegeven en nu met een pot groene thee naast me achter de computer. Plannen van vandaag zijn haar in een nieuwe (lichtere, minder heftige) kleur verven, naar de bieb om mijn schandalig te late boeken in te leveren en natuurlijk weer koken. Vandaag eten we andijvie met een tartaar-gehaktbal en ijsbergsla met kipfilet.

Vanmiddag komt Edith de boel hier weer lekker poetsen en dan is mijn huisje helemaal tip-top! De badkamer en slaapkamer opnieuw georganiseerd, in de huiskamer hebben dingen weer een nieuw plekje gekregen en mijn kledingkast ziet er uit om door een ringetje te halen. 1 van de 8 kledingstukken die ik eergisteren op Marktplaats heb gezet is al verkocht. Het gaat lekkerrrrr..... Ik voel me ook goed, energiek, dat komt waarschijnlijk door het serum. Ik heb pilletjes van mijn arts die ik in mag nemen tegen vermoeidheid omdat ik door al die operaties met narcose en zo erbij chronische vermoeidheid heb overgehouden maar die pilletjes vergeet is soms gewoon in te nemen. Laat ik er maar van genieten zo lang het duurt, hahaha!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten