maandag 18 augustus 2014

Dag 10 van het IBIO dieet
87,5: vier ons afgevallen
3.50 uur
Zo, dan weet je tenminste waar je het voor doet!
Ben weer even wakker, ik had gewoon buikpijn van de honger. Nu heb ik een pot groene thee gezet, zit wat achter de computer en ik duik er straks weer lekker in. Ik ga maar eerst eens op www.spelpunt kijken of er nog mensen wakker zijn voor een potje klaverjassen. Oh, ik heb toch zo'n zin in een paar biscuitjes hè?!

4.15 uur
Ben moe, ik duik er weer in!

9.00 uur
Hè, toch nog even lekker wat geslapen. Vanmiddag komt mijn vriendin Ans om te strijken en kan ik me mooi met de badkamer bezig houden. Straks even Dopemans uitlaten en het huis weer een beetje aan kant brengen en kijken wat we vandaag weer moeten eten en boodschapjes doen. 2 x per dag warm eten is altijd een puzzel, je mag geen peulvruchten en liever ook geen boontjes dus dat valt ook af. Ahhhh, witlofsalade kunnen we mooi eten, dat hebben we deze dieet periode nog niet gegeten! En dan maar weer eens een keer andijvie. Mooi, probleem opgelost! Latersssss!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten