woensdag 6 augustus 2014

6 augustus
90,5 kilo, 800 gram aangekomen!
6.30 uur
Jullie zullen me misschien slap, wispelturig of een snelle opgever vinden maar dat maakt allemaal niets uit; ik ga stoppen met het koolhydraten dieet. Zonder ondersteuning van de IBIO lukt het me niet, ik loop constant met honger & zoete trek en die 100 gram vlees en onbeperkte groente 2 keer per dag komen me ook de neus uit. Gisteren bij het klaverjassen ging het al mis; er stonden zoveel lekkere hapjes op tafel maar met een koolhydraat vrij dieet mocht ik daar niets van nemen. Ja, een komkommertje of een droge cracker. Toen begon ik met een lekker stukje grove leverworst, dat zou wel niet zoveel koolhydraten bevatten dacht ik maar toen kreeg ik een lekker rosé'tje en ja, dan kon dat stukje brie en die lekkere druifjes ook wel. Toen had vriendin Ietje op het eind ook nog lekkere Cornetto's voor ons... Pfew, wat een geschrans, niet goed van Cleef!

Dussss...dit is wat ik nu ga doen:
  • Zo min mogelijk koolhydraten tot me nemen maar niet meer helemaal níets meer
  • Citroentje als ontbijt blijft
  • Appels eten blijft 
  • En ik ga calorieën tellen, eerst eens kijken hoe ik vaar op 1.000 calorieën per dag.
Dan kan ik wel minder eten dan het koolhydraat vrije dieet maar wel dingen die ik lekker vind. Èn 1.000 calorieën is best wel weinig dus daar zou ik ook op moeten afvallen. En als Gerry is uitgedokterd dan beginnen we samen weer met een nieuwe IBIO-kuur. Je hebt (ik heb) waarschijnlijk toch die ampullen nodig tegen de zoete trek en het hongergevoel. Nu maar hopen dat ze snel wat vinden bij Gerry en dat het niets ernstigs is natuurlijk

Gisteren trouwens ook weer een stunt. Ik wilde even een dagje lekker van de zon genieten en had met Gerry afgesproken dat hij me weg zou brengen naar het Kristalbad. Hij moest tòch naar Wageningen met de auto voor een smeerbeurt dus kon hij me daar mooi afzetten. Toen kreeg ik een mailtje van Sauna Apeldoorn waarin ze een aanbieding hadden waarmee je in augustus de hele dag entree kon krijgen voor € 12,50 en dat leek me wel wat! Wij naar Sauna Apeldoorn, bleek het dat ze op dinsdag's altijd gesloten zijn. Nou, zei ik, dan maar naar Bussloo. Waren we er bijna, kwam ik er achter dat ik mijn badpak dus niet bij me had. Omdàt ik naar de sauna zou gaan had ik die natuurlijk niet meegenomen. Tssss... Toen ben ik maar gezellig met Gerry mee naar Wageningen gereden. De optie van het naaktstrand van Bussloo kwam pas bij me op toen we al bijna in Wageningen waren. Zucht... Dat werd dus geen zwemdagje voor mij, de tas kon ongebruikt weer mee naar huis.

Goed, vanmiddag weer een middagje naar de klaverjasclub met vriendin Ans, ik heb er zin in! Het zou toch prutweer worden dus kunnen we beter droog binnen zitten. Maar zodra het weer een dagje lekker weer is ga ik (niet op een dinsdag) toch even een dagje Sauna Apeldoorn pakken. Ik ga de laatste tijd schandalig vaak naar de sauna; in juli zijn we twee keer geweest, eind deze maand ga ik weer en begin september hebben we ook weer afgesproken om te gaan. Gelukkig met allemaal coupons voor gratis entree dus we hoeven alleen maar voor het eten en drinken te betalen. Maar ja, als je dan een hele dag blijft ben je ook al snel rond de € 30,00 kwijt daar aan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten