vrijdag 15 augustus 2014

Dag 7 van het IBIO dieet
89,1: gelijk gebleven
6.00 uur
Nou ja, het kan niet elke dag feest zijn, hopelijk dat ik morgen weer een beetje meer ben afgevallen. Maar stiekem baal ik best wel een beetje, nu 1 week bezig en maar 1,4 kilo afgevallen, dat moet beter kunnen. Maar goed, ik heb nog 18 dagen te gaan, we zien wel waar het schip strandt. Ik moet zeggen dat het serum wél heel goed werkt voor mijn energielevel; ik stuiter zo'n beetje de dagen door en 's ochtends ben ik ook heel vroeg al weer wakker en totaal niet moe. Da's ook wel eens fijn om niet constant moe te zijn. Ik heb de boel hier een goeie beurt kunnen geven en een hele stapel achterstallig wasgoed weg kunnen werken. Maandagmiddag komt mijn vriendin langs om mij te helpen met het strijkgoed. Ik heb een bloedhekel aan strijken en zij vindt het leuk om te doen. Ze neemt dan haar hond mee zodat Dopey en Macho ff lekker kunnen rauzen en terwijl zij strijkt doe ik het vouwwerk en het opbergen van het wasgoed. Ondertussen kunnen we natuurlijk lekker bijbeppen. Dat zijn altijd hele gezellige middagjes!
9.50 uur
Gompie, nu geeft de weegschaal weer 88.8 aan, misschien is (uit)slapen het geheim. Ben net wakker n.l.. Nou, als dat het is ga ik wel even met een vervroegde winterslaap. Maak mij over 18 dagen maar wakker!
14.30 uur
Zo, net even de stad in geweest naar Rituals. Ik had nog een bon en daar heb ik een heerlijke Hamam hot body scrub voor gehaald. Na al die drukke dagen vind ik dat ik wel een verwenmomentje heb verdiend. Zo meteen dus even lekker het bad in, maskertje nemen, even lekker alle dode huidcellen weg scrubben en insmeren met een heerlijke romige crème. Vervolgens met een spannend boek op de bank relaxen. Geurbrandertje aan met een lekker ruikende etherische olie en zo kom ik de dag wel door. 

Tussen de middag hebben we spitskool met een tartaartje gegeten en vanavond spruitjes met komkommersalade, kiphaasjes en gebakken champignons. Het is soms wel weer kijken wat je nu weer moet bedenken als je 2 keer per dag warm eten moet hoor. Maar goed, hopelijk loont het zich eind van de kuur. Ik ben deze kuur in kilo's misschien nog niet zoveel afgevallen (1,7 kilo in de eerste week) maar ik voel- en zie het wèl aan mijn lichaam. Mijn buik is bijna weg en mijn benen zijn ook weer wat slanker geworden. Ik had eigenlijk mijn maten moeten opnemen voor de kuur, dan had ik misschien een beter beeld gehad van mijn afvalperikelen.

Goed, bad is vol vol, ik ga genieten. Later!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten