vrijdag 22 augustus 2014

Dag 14 van het IBIO dieet
87,2: 6 ons aangekomen
8.00 uur
Maar nu heb ik gisteren de hele dag ziek op bed gelegen en heb 2 stukken ontbijtkoek met boter gegeten en nog een paar kleine dingetjes. Vandaag gaat het weer ietsies beter maar het houdt nog niet over. Ik ga wel weer strikt het dieet volgen; het warme water met citroensap zit er al in en er staat een pot groene thee te trekken. Daarna het serum en mijn dag kan beginnen. Eerst Dopey eten geven en dan uitlaten.Soms gaan we bij het uitlaten langs Bakker Bart om brood te halen voor Gerry en dan krijgt meneer Dopemans een croissantje, vindt 'ie heerlijk! We gaan dan lekker op het terrasje zitten en ik scheur het in kleine stukjes voor hem. Mensen van Bakker Bart vinden het prachtig en kijken altijd met veel plezier toe.

Goed, voel me weer bekaf, ik denk dat ik de pot thee maar mee naar bed neem. Meer later.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten