vrijdag 1 augustus 2014

1 augustus
89,5, een halve kilo afgevallen!!!
11.00 uur
Eindelijk weer in de 80, volhouden nu van Cleef!!!
Gaat goed, vooral als je bedenkt dat ik me gisteren niet zo aan het dieet heb gehouden èn we chinees hebben gegeten (foe yong hay met bamie en een stukje kloepoek), Vandaag maar weer braaf aan de appels en veel drinken! Vanmiddag moet Gerry voor het eerst naar de internist. Is maar goed want hij is nog zo slap als een vaatdoek. Ik zelf heb heerlijk uitgeslapen en voel me fit. Zo weer even het bekende riedeltje (Dopey uitlaten, eten geven en wat aan het huishouden doen) en dan ff lekker mijn haar wassen. Het was zo warm vannacht dat ik elke keer dat ik wakker werd mijn kussen moest omdraaien omdat de ligkant gewoon nat was van het zweet, bah! Vandaag gelijk maar even de bedden verschonen, is wel zo lekker fris.

Dopey reageerde gisteren trouwens beter op zijn medicijn dan eergisteren, de eerste keer. Vandaag ook maar hopen dat het weer goed gaat en de jeuk snel zal verminderen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten