zondag 31 augustus 2014

Dag één van de stabilisatiefase
84,6: 1 ons aangekomen
7.30 uur
Dat is op zicht niet zo vreemd want gisteren hebben we het er flink van genomen in de sauna; ze hadden een heerlijk buffet met mossels en warm brood en nog veel meer lekkere dingetjes, ik heb een coupe met yoghurt/amarenen kersen genomen en de nodige glazen cola en koppen cappuccino. En het was heerlijk allemaal. De sauna's waren ook geweldig. we zijn begonnen met een sauna van 70 graden en zo langzamerhand verder gegaan naar een sauna van 90 graden op het eind. Natuurlijk een heerlijke aufgusss meegemaakt. Kortom, we hebben genoten!

Nu weer over tot de orde van de dag en kijken of we die ons er weer afkrijgen. Vandaag is dus de eerste dag van mijn stabilisatiefase van 2 weken. Ik heb vanmorgen ontbeten met lekker geroosterd brood met wat boter en suiker er op dus mijn koolhydraatmoment van vandaag heb ik al gehad. hou jullie op de hoogte. CU L88!


16.45 uur
Zo, lekker druk geweest vandaag. Ik heb zeker een uur met Dope gewandeld, heb al mijn overvolle bewaardozen (en dat zijn 3 hele grote!) uitgezocht en alles weer z'n juiste plekje gegeven, heb wasjes gedraaid, de bedden verschoond en nu zo nog even boodschapjes doen voor het avondeten met Gerry. Dopey heeft vanmiddag weer eens last van zijn maag gekregen, arm beestje. Het is toch zo'n schatje hè?! Maar je begint nu wel te merken dat 'ie wat ouder wordt. Ik zit er stiekem aan te denken om een mooie tattoo van hem te laten plaatsen als eeuwige herinnering. Deze onderstaande kop lijkt me wel wat, nu alleen nog waar. Op mijn bovenarm vind ik wat te opvallend. Hij moet wel onder mijn kleding te verbergen zijn. Iemand een idee?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten