dinsdag 12 augustus 2014

Dag 4 van het dieet
Alweer een halve kilo afgevallen, nu 89,5 kilo
4.50 uur
Kan niet slapen omdat Gerry loopt te spoken. Die ziet erg op tegen het onderzoek (dat om 10.00 uur vanochtend plaats gaat vinden). Om 6 uur gaat voor hem de wekker weer want dan moet hij zijn laatste liters water drinken voor het onderzoek. Bah!

Maar goed, weer een halve kilo eraf, gaat goedddd!!!! Èn ik zit in de 80, da's helemaal goed! Vooral als je nagaat dat ik gisterenochtend nog een beschuitje met suiker heb gegeten. Vandaag maar een paar appels meenemen naar het ziekenhuis, je weet maar nooit hoe lang het duurt.

7.00 uur
Nou, toch nog even kunnen slapen gelukkig. Gerry is al flink aan het drinken ter voorbereiding van de scopies en Dopey ligt nog vast te slapen. Om 9.15 uur moeten we hier weg, dus ik heb nog tijd zat om hier een beetje de boel aan kant te maken, opfrissen en Dopey uit te laten. Later meer.

13.30 uur
Foei, dat was nog even haasten op het laatst. We werden om kwart voor negen gebeld door het ziekenhuis of we ons z.s.m. wilde melden voor het onderzoek (er zal wel iemand zijn uitgevallen want toen ik op Gerry zat te wachten tijdens zijn onderzoek waren ze nog steeds mensen aan het bellen of ze eerder konden komen). Gerry moest nog het bad in maar we beloofden er zo snel mogelijk te zijn. 

Eenmaal daar mocht Gerry zich omkleden in een charmant jurkje en het wachten was op de artsen. Duurde het tòch nog tot tien uur voordat 'ie gehaald werd, maar goed. Een klein uurtje later werd hij teruggebracht en hij was zoooo groggy! Hij leek wel dronken, ik heb verschrikkelijk gelachen! Hij herinnerde zich dingen van 5 minuten geleden niet meer en praatte een beetje wartaal, hihi. Hij kreeg een boterham met kaas en een kop koffie en na een half uur kwam de arts die ons vertelde geen rare dingen te hebben gevonden. Over anderhalve week moeten we naar de internist voor de definitieve uitslag en hoe nu verder met de bloedarmoede en het lage hb. 

Toen mocht Gerry aankleden en naar huis. Hem werd verteld goed uit te slapen en niet alleen op stap te gaan. Beneden in het restaurantje heeft hij nog even een saussijzenbroodje gegeten met een flesje Fristi erbij en toen heb ik hem naar huis gebracht en in bed gestopt waar hij nu prinsheerlijk ligt te slapen. Net heb ik even boodschapjes gedaan voor wat lekkere dingetje voor Gerry en mijn eten. 

Ik ga straks lekker 100 gram Nederlandse garnaaltjes eten met sla en vanavond een tartaartje met sla. Ik heb al 2 appels op dus ik mag daarna alleen nog maar een soepstengel en een opkikkertje. Gelukkig heb door het serum geen honger dus dat gaat vast lukken.
Vanavond gezellig klaverjassen met de meiden, ik heb er zin in!!!
16.00 uur
Ik heb een makkelijke patiënt, hij slaapt de hele tijd en heeft geen speciale wensen qua eten of zo. Wel zei hij net dat 'ie wel zin had in een grote zak paprikachips met dipsaus maar toen ik voorstelde dat even te gaan halen wilde 'ie toch maar een gebakken eitje op brood, dat hebben we wel in huis. Dopey lig meestentijds bij Gerry op bed en komt er alleen af om wat te eten en om naar buiten te gaan. Ik verveel me een beetje, zit wat te computeren en lezen in een "geleende" Happinez uit de wachtkamer van het ziekenhuis. Wat een saai en zweverig tijdschrift is dat zeg, niks aan! En als je hem eerlijk in de winkel zou kopen kost 'ie maar liefs € 5,95!!! Tssss, schandalig...

23.45 uur
Een heerlijk avondje geklaverjast en bijgebept. Gelukkig hadden ze voor mij Christal Clear, radijsjes en komkommer gehaald èn ik heb een beetje van de Japanse mix gesmuld (anders had ik een soepstengel mogen eten, daarvoor in plaats dus de Japanse mix). Truste!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten