zaterdag 16 augustus 2014

Dag 8 van het dieet
88,7: nu 1,8 kilo eraf vanaf het begin van de kuur
6.00 uur
In de 88 kilo, eindelijk! Nu op naar de 87!
Ben weer eens vroeg wakker maar dat gezegd lig ik er ook vroeg in de laatste tijd. Vind in heerlijk; lekker een spannend boek mee en een geurbrander aan, Dopey tegen me aan gekropen en dan val ik zonder erg om een uur of acht al in slaap. En deze vroege uurtjes vind ik ook heerlijk; de hele wereld slaapt nog en het is heerlijk stil. Weer een geurbrandertje aan, een pot groene thee naast me, zacht muziekje op en lekker achter de computer. Als ik moe word kruip ik er gewoon weer lekker in naast Gerry.

Gerry is gisteren een uurtje of twee naar zijn werk gegaan maar kwam helemaal brak weer terug. Het ging wel beter dan de laatste keer maar het houdt nog steeds niet over. Gisteren was zijn (onze) zwager jarig en we hadden er graag naar toe gegaan maar dat gaat gewoon even niet. Echt jammer, hij wil zo graag! Maar goed, vrijdag moet hij weer naar de internist en dan horen we weer wat meer hopelijk. Hij slikt nu staaltabletten voor zijn bloedarmoede en stukje bij beetje knapt hij toch wat op, al is het wel heeeel langzaam... Ook speelt zijn psoriasis flink op. Al met al ziet hij er niet echt florissant uit, zie onderstaand plaatje: 
Zo dus ongeveer!

8.45 uur
Nog steeds wakker en niet echt moe. Ik heb lekker even een paar potjes geklaverjast op www.spelpunt.nl. 4 gewonnen 2 verloren. Het chatten onder het spel is altijd wel gezellig. Zo heb je in ieder geval het idee dat je niet alleen zo vroeg op ben, hahaha. Maar soms wordt er ook wel gescholden hoor. Als een speler speelt als een dweil kan zijn maat wel een erg fel uit de hoek komen en soms lopen mensen dan weg uit het spel. Maar goed, vanmorgen was het erg gezellig met de nodige kwinkslagen. Nu even de vaatwasser doen, Dopey eten geven en uitlaten en zien we wel wat de dag brengt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten