zondag 17 augustus 2014

Dag 9 van Het IBIO dieet
87,9 kilo: 800 gram afgevallen
7.00 uur
Wow, dat gaat weer goed. nu afkloppen en hopen dat het zo blijft gaan!
Gisteren trouwens naar de kapper geweest. Nu is het weer lekker kort en vlot. Ik had gisteren Gerry's oude TomTom verkocht via Facebook Vraag en Aanbod 055 en dacht gelijk, nu ga ik naar de kapper! Mijn haar stond al een paar dagen alle kanten op behalve de goeie.
Verder eigenlijk geen nieuws. Ik ga een pot groene thee zetten en een paar potje klaverjassen, Wordfeuten, en wat Facebooken. CU!

15.15 uur
Poe hee, al met al nog een hele drukke dag gehad. 
Ik dacht laat ik mijn kledingkast eens opruimen; alle hoogzomer spullen beneden naar de berging, alles wat niet meer past of ik niet meer leuk vind in vuilniszakken voor "Mode & Co Apeldoorn", alles wat niet meer past maar nog wel heel mooi is op Marktplaats gezet (8 stuks mooie merk kledij, nu maar afwachten wat het opbrengt) en alles in de kast sorteren op broek/rok/trui e.d.. Nu heb ik een prachtig georganiseerde kledingkast waar alles dat er in ligt- en hangt mij past en leuk staat. Fijn en voldaan gevoel geeft dat!

Verder heb ik de slaapkamer opgeruimd, eten gekookt tussen de middag en opgeruimd, Dopey uitgelaten en wasgoed gesorteerd. Pffff... Nu draait de wasmachine voor de laatste kledingstukken en ga ik het denk ik maar eens rustig aan doen. De badkamer moet eigenlijk ook hoognodig op orde worden gebracht maar dat doe ik morgen wel. Genoeg gedaan voor vandaag van Cleef!!! Bad, boek en bank wachten op je.
 
Oh ja, ik weet niet of jullie dat weten maar wij, een groep van 6 meiden, sparen € 35,00 per maand en gaan daar ongeveer 1 keer per jaar van op vakantie. Vorig jaar september zijn we 5 dagen naar Londen geweest en hebben een fantastische tijd gehad en verschrikkelijk veel lol gehad maar dit keer denken we aan een wat warmer oord. Londen was heerlijk vorig jaar hoor en het weer was ook geweldig maar die kans is in september natuurlijk klein, we hebben toen echt geboft. 

We denken er aan om zo begin 2015 weer op vakantie te gaan en denken dan aan een warm land waar we kunnen relaxen bij het zwembad of op het strand èn wat cultuur kunnen opsnuiven; ongeveer 50/50 moet de verhouding worden, dan hebben we voor ieder wat wils. Als iemand een idee heeft voor ons houd ik me aanbevolen. In september komen we met z'n allen samen om te brainstormen en eventueel spijkers met koppen te slaan. Gezellie!

18.15 uur
Bleugh, ik heb zo geen zin in weer warm eten hè?! Er staat spinazie met kipfilet en komkommersalade op het menu en dat vind ik in principe wel lekker maar omdat we tussen de middag ook al warm hebben gegeten (worteltjes met een tartaartje) heb ik gewoon totaal geen honger. Gerry wel. Nu komt het bij mij ook gedeeltelijk omdat ik dus dat serum inneem tegen de honger, vandaar. Ik heb met Gerry kunnen onderhandelen dat we om 19.00 uur pas eten maar ik denk dat ik dan nòg geen honger heb. Nou ja, we kijken wel. Zonde van het eten eigenlijk. Nu maar hopen dat ik het allemaal niet voor niets doe en morgen weer zo goed ben afgevallen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten