woensdag 20 augustus 2014

Dag 12 van het IBIO dieet
86,3: 7 ons afgevallen!!!
8.30 uur
Tjonge jonge, wat ga ik als een speer (afkloppen!!!). 
Al weer twee jaar geleden had ik een prachtig mooi (en duur) wikkelrokje gekocht maar heb het nooit kunnen dragen omdat het eigenlijk altijd te strak zat. Gisteren dacht ik, laat ik het eens passen en het zat als gegoten en stond ook heel mooi. Alleen had ik niets om er op te dragen. Dus ik naar de New Yorker in de Oranjerie en heb daar 3 leuke shirts kunnen kopen en ook nog een paar zwarte nep-Uggs op de kop kunnen tikken voor alles bij elkaar nog geen 35 euro. Een paar maanden maanden geleden had ik naar Miss Etam Grote Maten moeten gaan. Wat is dit heerlijk zeg!

Vandaag een lekkere relaxte dag. Ik heb al eten voor vandaag in huis dus hoef geen boodschappen te doen en vanmiddag ga ik gezellig naar het klaverjassen bij Ontmoet & Co. Natuurlijk in mijn nieuwe outfit!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten