zaterdag 9 augustus 2014

Dag 1 van het IBIO dieet

Startgewicht: 90,5 kilo
5.30 uur
Daar gaat 'ie dan, dag 1 van het nieuwe IBIO dieet. 
Ik werd net wakker en heb dan gelijk de neiging om naar de kast te lopen voor iets eetbaars maar dat kan dus niet meer. Ik moet straks als ik weer een beetje heb bijgeslapen het serum op de nuchtere maag innemen. Mijn maag rommelt van de honger. Gelukkig mag je op dag 1 verder normaal eten, je moet dus alleen s'ochtends een ampul en 2 IBIO multivitamine innemen ter voorbereiding van het dieet.

Ik moet zeggen dat ik super gemotiveerd ben en bijna niet kan wachten tot dag 3, wanneer het dieet strenger wordt. Mijn startgewicht is dus 90,5 en als ik net zo goed afval als de vorige kuur dan zou ik moeten uitkomen op 82 kilo (afkloppen!!!). Dan nog 1 kilootje er af en mag ik me eindelijk weer melden bij de plastisch chirurg. 

Het hele huishouden is hier even op dieet: Dopey met zijn medicijnen tegen de jeuk, die hij twee uur vóór en twee uur ná het eten moet innemen en omdat Gerry dinsdag een maag- en darmscopie heeft mag hij vanaf vandaag geen vezelrijk voedsel meer eten. We hebben een hele lijst van het ziekenhuis meegekregen wat hij allemaal wel en niet mag eten en gisteren tijdens het boodschappen doen hebben we die lijst maar meegenomen want het luistert heel nauw, er zijn heel veel dingen die 'ie even niet meer mag eten.

Owwww, jemig de pemig wat heb ik een trek!!! Ik denk dat ik mijn bedje maar weer even induik en hopelijk nog wat kan slapen. Als ik dan wakker word dan mag ik een IBIO ampul en is het dieet officieel gestart!
10.00 uur
Weer wakker, serum en multivitamine ingenomen, wat ontbeten en nu maar wachten tot het droog wordt en ik Dopey uit kan laten. Ja, droog! Doegie!!!

11.30 uur
Zo, Dopemans uitgelaten, boodschapjes gedaan, de keet een beetje opgeruimd en ons weekend kan beginnen! Ik zou Gerry om twaalf uur wakker maken, misschien dat we daarna even de stad ingaan en wat over de markt gaan slenteren.

16.00 uur
Lekker even alleen de stad in geweest, wat leuke dingetjes kunnen scoren en nu met een pot thee en het nieuwste (supperspannend) boek van Harlan Coben (missing you, alleen nog maar in het Engels uit, leest lekker langzaam, doe ik er langer over voordat het uit is, hahaha) op de bank. Lekkerrrrr... 

20.00 uur
Het was een heerlijk dagje, ik verhuis met boek van de bank naar het bed, kan ik daar nog even verder lezen met Dopey gezellig naast me.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten