vrijdag 29 augustus 2014

Dag 21 van het IBIO dieet
84,7 kilo, gelijk gebleven
10.00 uur
Verder nog een beetje brak. Ik hoop dat ik wat opknap want vanavond moet ik helpen bij de Kanaaloever Concerten.

12.45 uur
Nou, gelukkig weer een beetje opgeknapt. Ben net lekker het bad in geweest, alvast geschoren en gescrubd voor morgen (de sauna) en lekker mijn haartjes gewassen. Eerst Dopey uitgelaten en eten gegeven. Gerry had daar geen zin in dus ik heb de stoute schoenen maar aangetrokken en het zelf gedaan. Ik kwam wel helemaal moe en zweterig terug maar na m'n badje voel ik me wel weer een stukkie beter. Zo even Ans bellen hoe laat we vanavond verwacht worden.

12.00 uur
Yesss, ze hebben me waarschijnlijk niet nodig!!! Er heeft zich nog iemand aangemeld en 2 personen om te helpen schijnt genoeg te zijn. Ze zouden me bellen als ze me toch nodig mochten hebben dus ik hou mijn mobiel bij me vandaag. 
Eerst maar even boodschappen doen, daar heeft Gerry ook geen zin in, zucht. Sóms...


Maar goed, ik denk aan een tartaarballetje met spinazie en komkommersalade erbij. Het is de laatste dag van mijn dieet en ik ga denk eens mezelf maar eens verwennen met een heel erg verboden toetje. Milde magere Franse kwark gezoet met 100% natuurlijke fruitmelange van Céréal, heerlijk!!! Later!

13.30 uur
Zucht, nu wil Gerry me weer perse met de auto brengen naar de supermarkt omdat ik me niet lekker voel. Mánnen, ik zal ze nooit nooit begrijpen...
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten