donderdag 14 augustus 2014

Dag 6 van het IBIO dieet
89,1: 1,9 kilo afgevallen
6.00 uur
Ben alweer klaarwakker maar dat maakt niet uit, ik ben gisteren ook erg vroeg mijn bedje in gedoken, om acht uur geloof ik, en ik was zo vertrokken. Ik zit nu met een geurbrander met etherische olie en een pot groene thee naast me even achter de computer, de slaap komt vanzelf wel weer. Door die IBIO ampullen ga je een beetje stuiteren, ze nemen niet alleen je hongergevoel weg maar ze geven je ook een lading energie. Gisteren heb ik er te veel aan toegegeven, veel gedaan en weinig gerust, dan raak je een beetje hyper en word je dus 's ochtends dus veel te vroeg wakker. Dussss. Maar goed de groene thee en de rustgevende etherische oliën doen hun werk en ik zit lekker ontspannen wat in mijn blog te schrijven. Helemaal zen, hahaha! Straks duik ik weer lekker ontspannen mijn bedje in.
Soms vraag ik me af of mensen mijn gebazel wel interessant vinden om te lezen maar toch heb ik per dag gemiddeld tussen de 25 en 30 "volgers" die mijn blog lezen. Het is misschien wel leuk om eens een kijkje in de keuken van een ander te kijken. Als er iemand die ik kende een weblog bijhield zou ik het waarschijnlijk ook wel lezen.

Maar goed, 1,9 kilo afgevallen, ik snap er niets van. En nog 200 gram er af en dan zit ik op de 88 kilo, een getal dat ik al jaren niet meer op de weegschaal heb gezien! Owwww, wat fijn zou dat zijn! Ik ga me gewoon super strikt houden aan alle richtlijnen. Hopelijk kom ik dan in de buurt van de 81, mijn streefgewicht. Of eigenlijk van mijn plastisch chirurg; als ik 81 kilo weeg mag ik weer een afspraak bij haar maken en dan gaat ze kijken naar welke correcties ze kan uitvoeren om het rommeltje dat het AVL van mijn borsten heeft gemaakt goed te maken. Ik heb wel een mooi decolleté maar onder en naast mijn borsten zitten wat deuken en bobbels die ik toch liever weg heb.

Het klinkt misschien oppervlakkig en je zou kunnen zeggen van "je hebt geen kans meer op borstkanker, wees blij" maar het is gewoon  iets wat ik moet doen. Ik had altijd zulke mooie borsten en als ik nu in de badkamer naar mijn lichaam kijk of in de sauna ben stoort het me gewoon. Het feit dat je geen (nihil) kans op borstkanker meer hebt betekent toch niet dat je de rest van je leven met beschadigde borsten moet rondlopen?

Maar genoeg gezeur, nu eerst maar weer eens bedenken wat ik vandaag zou kunnen eten. Ik denk dat ik maar eens een gezonde bouillon ga trekken van vlees, mergpijpen, winterwortel, ui, prei, laurierblaadjes en kruiden en daar een lekker soepje van maak en voor 's avonds misschien bloemkool met Duitse biefstuk. Omdat Gerry dit keer niet helemaal het IBIO principe volgt kan ik een lekker sausje voor over de bloemkool voor hem maken en wat jus erbij.

Ik heb nog 19 dagen te gaan tot het eind van het IBIO dieet, een kleine drie weken, en ben toch zo benieuwd hoeveel ik zal zijn afgevallen aan het eind! 30 augustus ga ik met mijn vriendin naar de sauna en 13 september met twee andere vriendinnen en dan zou mijn lichaam er toch al heel anders uit moeten zien. Geen dikke buik meer, heerlijk! Die dikke buik is trouwens al een heel stuk minder dan voor de eerste IBIO kuur en ik pas ook in steeds meer kleren die mee eerst veel te strak zaten, zo fijn! Ik krijg er zo stukje bij beetje een hele nieuwe/oude garderobe bij.
12.30
Toch nog lekker uit kunnen slapen maar ik voel me zo gammel als wat. Vandaag maar rustig aan doen. Eerst even bouillon trekken voor de soep van vanavond. CU!

17.30 uur
Nou, toch nog een drukke dag gehad; de slaapkamer opgeruimd, wasgoed gedaan, bouillon getrokken voor de soep van vanavond, boodschappen gedaan en Dope een paar keer uitgelaten. Gerry's verjaardagscadeautjes die ik bij www.fonq.nl had besteld zijn vandaag ook bezorgd en aangezien ik geen geheimen kan bewaren heb ik ze maar gelijk gegeven, ook al is hij pas de 23e jarig. Ik had een water dispenser besteld en showergel bloed bad, zie foto's.


Ze hebben daar bij Fonq zulke leuke gadgets, echt de moeite waard om eens op hun site te kijken! Overal zit twee jaar garantie op en ze hebben ook veel designer gadgets. Kost wel wat maar dan heb je ook echt iets leuks! Gerry was dan ook ook best wel blij met zijn cadeautjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten