maandag 11 augustus 2014

Dag 3 van het dieet
90 kilo, een halve kilo afgevallen!
9.30 uur
Onbegrijpelijk! Gisteren heb ik tot het avondeten nog normaal gegeten, en toen dus 3 zure appels. Vreemd dat ik dan een halve kilo ben afgevallen. Ik hoop niet dat dat, of een gedeelte er van, er morgen weer aan zit. Maar goed, eerst even Dopey uitlaten en voor Gerry naar Bakker Bart en de Dirk. Gerry mag tot de maag- en darmscopie alleen nog maar vezelarm voedsel eten en vanaf vanavond om zes uur niets meer. Morgen om tien uur gaan de scopies plaatsvinden, brrrr...

12.00 uur
Wat ben ik ook een warhoofd. Helemaal vergeten dat Gerry en ik hadden afgesproken om samen naar de Dirk te gaan om speciale dieetspullen te halen voor vandaag en morgen dus moeten we zo nog een keer. Ook heb ik de hulp maar even verzet van morgen naar vandaag en het klaverjasclubje zou morgen bij ons zijn maar het lijkt me handiger om even te ruilen zodat Gerry gewoon zijn gang kan gaan. Pffff...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten