woensdag 27 augustus 2014

Dag 19 van het IBIO dieet
85,3: 400 gram afgevallen
8.40 uur
Gaat nog steeds goed. Vanmiddag naar het klaverjassen met m'n vriendin en als het zo goed gaat is het ook wat makkelijker om de lekkere hapjes te weerstaan. CU!

11.30 uur
Zo, even lekker mijn haar gewassen, de peperdure nieuwe gezichtsolie (8-Flower Nectar van Darphin) gemasseerd in mijn huid en een leuk outfitje voor vanmiddag klaargelegd. Sinds ik zoveel ben afgevallen voel ik me een stuk meer "zelfvertrouwener" en besteed ook meer aandacht aan er leuk uit te zien. Ik heb mezelf getrakteerd op die lekkere gezichtsolie en ben daar achteraf heel blij mee. Ik had eerst de iets goedkopere versie maar je doet er zo lang mee dat ik vond dat ik dat lang gewenste flesje mezelf toch maar eens cadeau moest doen.
Over een uurtje ga ik met Ans naar Klaverjassen en vrijdagavond doen we samen vrijwilligerswerk bij de Kanaaloever Concerten. We moet dan de artiesten en gasten ontvangen en voorzien van een hapje en een drankje. Ik heb nog maar niet verteld hoe verschrikkelijk onhandig ik ben, daar komen ze vanzelf wel achter en zullen me misschien dan ergens bij de garderobe zetten, hahaha!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten