donderdag 31 juli 2014

31 juli
90 kilo, 600 gram afgevallen
3.00 uur
Wow, weer bijna onder de 90 kilo, nu op naar de 81! 
Gisteren heb ik ook niet veel gegeten, ik had gewoon geen honger dus alles wat ik op heb was 450 gram kwark, een paar appels en 2 bakken koffie met een beetje melk en suiker. Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik nu weer geen honger heb maar wel ongelofelijk veel zin in een boterham met pindakaas. Wat zal ik doen??? Nog maar even wachten en kijken of de zin in de boterham vanzelf verdwijnt.

Gisteren hebben we dus Dopey's antiallergie medicijn voor het eerst gegeven en hij reageerde er nogal heftig op. Hij had hele rooie oogjes en moest er persé uit. Dan gaat 'ie n.l. op het matje voor de deur liggen en dan weten we dat hij er nodig uit moet. Tijdens het uitlaten heeft hij flink overgegeven en daarna is 'ie weer wat rustiger geworden en is lekker in zijn bench in slaap gevallen. Het stond wel in de bijsluiter dat maagproblemen een (tijdelijke) bijwerking kon zijn en onze Dopemans kennende waren we er al een beetje op voorbereid.

Nou, het gaat weer lekker met het slapen, ben weer klaarwakker en zit nu achter de computer wat in mijn blog te typen. Ik ga maar eens een spelletje klaverjassen op Spelpunt.nl, kijken of er nog meer nachtbrakers zijn. See you!

11.30
Hmmmm, die boterham met pindakaas van vannacht was heerlijk! En ik ben er dus niet van aangekomen! Ik heb net Dopey uitgelaten en eten gegeven en heb verder niets in de planning behalve een beetje opruimen, haar wassen, boodschapjes doen en koken.

Morgen moet Gerry naar de internist, hij voelt zich nog steeds belabberd en kan nog niet veel. Hij wil dolgraag weer aan het werk maar het gaat gewoon niet. Hopelijk kan de internist snel vinden wat er nu met hem aan de hand is want dit is niets zo...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten