woensdag 30 juli 2014

30 juli
90,6, gelijk gebleven
8.00 uur
Ik moet me toch wat serieuzer aan het dieet gaan houden, anders kom ik nooit op de 81 kilo. Gisterenavond 3 glazen cola op en de nodige hapjes; foei van Cleef!!! Vandaag maar weer een streng regiem aanhouden en vanmiddag bij het klaverjassen geen lekkere hapjes of drankjes nemen. Je bent op dieet of niet. Niet de ene keer streng diëten en de andere keer lekker mee snoepen met de rest.
Owwww, gaaaaaaap, veel te vroeg wakker! Nou ja, vanmorgen alleen even Dopes uitlaten en eten geven en dan vanmiddag gezellig met Ans naar het klaverjassen. Eerst maar even het bad in om het klamme nachtzweet van me af te wassen. Wat was het ongelofelijk benauwd zeg. Heb dan ook kl#te geslapen vannacht. Pfff...

Er zit een hele leuke man op ons klaverjas clubje. Er zitten natuurlijk wel meer leuke mannen en vrouwen op ons clubje maar deze man is heel leuk, vlot, kan goed kaarten en is een heel fijn mens om zo mee te praten. Hij is denk ik zo'n jaar of 60 en vertelde vorige week dat hij dement aan het worden is. Ze hebben tests in het ziekenhuis gedaan en daar werd de diagnose gesteld, erg hè?! Waarom lijkt dat soort nare dingen toch altijd te gebeuren bij lieve, hartelijke mensen? Je merkt nog niets aan hem maar wat moet dat verschrikkelijk voor die man zijn; te weten dat je misschien al over een paar jaar niet meer weet wie je bent en je dierbare niet meer herkent. Echt heel naar, bah!

17.50 uur
Zo, ik heb fijn geklaverjast, had een leuke tafel en heb twee potjes verloren en één gewonnen. Ondertussen is Dopey's nieuwe medicijn ook binnen  en al gegeven, ben benieuwd wanneer we er resultaat van gaan zien! Drie flesje met serum voor maar liefst € 210,00!!! Gelukkig krijgen we de eerste 6 maanden 80% vergoed maar daarna maar 50%. Maar al moesten we het zelf helemáál betalen, dat hebben we met liefde over voor Dopey. Die ellendige jeuk altijd! Ze zeggen wel eens dat je beter pijn dan jeuk kunt hebben en dat geloof ik gelijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten