dinsdag 29 juli 2014

29/07
90.6 kilo, 3 ons afgevallen
8.05 uur
Gelukkig weer beetje naar beneden. Ik ga vandaag maar weer een appeldagje houden, het loont zich wel! Maar eerst Dope uitlaten en eten geven een dan een paar boodschapjes doen Vanavond gaan we weer gezellig klaverjassen en ik heb niet zo goed geslapen dus ik denk... middagdutje! Edith komt vanmiddag schoonmaken en dan loop ik haar ook niet in de weg.
12.00 uur
Dopey die heeft erge allergieën (van huisstofmijt tot pollen, hij heeft volgens mij wel 19 allergenen) waardoor hij constant aan het krabben is, op zijn neus tot bloedens toe en de bovenkant van zijn poten heeft hij ook helemaal kaal geknaagd van de jeuk. Nu hebben we een poos een middel met injecties geprobeerd maar dat werkte voor geen meter. Nu is er een nieuw middel op de markt dat erg goed door honden ontvangen wordt en gaan we dat maar eens proberen. Het is alleen erg prijzig, zo rond de €200,00 per maand. De helft wordt gedekt door zijn verzekering dus blijft er nog zo'n €100,00 per maand over dat we zelf moeten betalen. Maar dat hebben we er graag voor over als dat het beestje van zijn jeuk afhelpt. Het medicijn wordt als het goed is morgen geleverd en dan kunnen we er gelijk mee beginnen.Het middel heeft ook hele goede recensies dus we hopen zo dat het voor Dopey ook gaat werken! Wordt vervolgd dus!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten