maandag 28 juli 2014

28 juli
90,9 kilo, 1,2 kilo aangekomen
6.40 uur
Neeeee, dat kan niet!!!
Maar misschien ook wel. Ik heb de laatste 3 dagen bewust genoten en lekkere hapjes genomen. Vrijdag 2 keer een terrasje gepikt met Irma met 2 wijntjes en een mandje brood met kruidenboter erbij, zaterdag 2,5 blikjes cola en een patatje met Ans en gisteren in de sauna heb ik ook gewoon een Griekse salade met patatjes en een coup yoghurt met honing en noten erdoor en 2 glazen cola genuttigd. Èn ik ben over mijn hele lichaam lichtelijk verbrand en dan houdt je huid ook vocht vast dus het zou zomaar waar kunnen zijn...

De laatste 3 dagen waren dus schransdagen, heb ik zonder schuldgevoel lekker genoten en nu ga ik er weer voor zorgen dat de kilo's naar beneden gaan! Vandaag begin ik met goeie moed met een appeldagje. Vanavond een magere witlofsalade met een tartaartje erbij, komt helemaal goed!




10.15 uur
Wow, nog even lekker uitgeslapen!

11.45  uur
Zo, Dopemans uitgelaten en eten gegeven en voor de rest van de dag ben ik van plan om de keet weer eens netjes op te ruimen. Morgen komt Edith schoonmaken en dan kan ze overal goed bij. Da's het nadeel van 3 dagen weg te zijn geweest; mannen hebben toch nèt iets andere ideeën over  het huishouden dan vrouwen, het is een rommeltje hier en daar moet wat aan gedaan worden, door mij dus. Straks ook nog even bloed laten prikken in het ziekenhuis en wat boodschapjes doen.

Gerry is nog thuis, die voelt zich nog lang niet oppietoppie en da's voor mij wel gezellig natuurlijk maar voor wat Gerry betreft zou hij natuurlijk liever aan het werk zijn gegaan maar daar heeft hij helaas de kracht niet voor. Zijn hb-gehalte was 5.9 en dat is veel te weinig. Gelukkig heeft hij vrijdag een afspraak bij de Internist, hopelijk dat ze wat vinden. Volgens Gerry ligt het aan zijn medicijnen, de cholesterol remmers. We zullen zien, ik vind het in ieder geval erg sneu voor hem dat 'ie zo aan het sukkelen is...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten