donderdag 24 juli 2014

24 juli
90,1, vier ons afgevallen
3.30 uur
Kan niet slapen, hoe moe ik ook ben. Ik denk dat ik een middagdutje ga toevoegen op mijn "to do list" (zie gisteren, onderin). Lekker ff tegen Dopey aan liggen en dan ben ik zo weg, heerlijk! Morgen moet ik alleen 2 keer Dopemans uitlaten, een paar wasjes doen, boodschapjes en eten koken. Voor de rest, helemaal NIETS! Geen verplichtingen dus de rest van de tijd is "me time".

Net even een potje geklaverjast bij www.spelpunt.nl nu maar even in de loveseat wegkruipen met Happinez. Oh ja, en morgen lassen we weer een appeldagje in, ik wíl onder de 90 komen!!!
4.40 uur
Tijdschrift uit, uit verveling mijn teennagels maar eens een grappige make-over gegeven maar nog steeds geen slaap... Misschien helpt schaapjes tellen maar ik heb geen zin om naar bed te gaan...
9.15 uur
Weer wakker en erg moe. Ik ga nu maar even Dopemans uitlaten en boodschapjes doen, ben ik daar vanaf!

13.45 uur
Zo, de wasmachine en de droger doet hun werk, boodschapjes zijn gedaan, Dopey uitgelaten, haar gewassen en de keet is aan kant. Tijd voor een dutje samen met Dopemans!

15.20 uur
Hatsaflats, daar knapt een mens van op! Ik herinner me nog net dat mijn hoofd het kussen raakte en weg was ik. Zo meteen nog even Dopey uit laten. Gelukkig wil hij niet te lang lopen in deze hitte dus dat wordt een kort rondje. Meestal loop ik een rondje om het kanaal met hem (over de brug De Freule en dan over de Brugwachter brug weer naar deze kant van het kanaal) maar dat zou nu een straf voor hem zijn.  

Grappig trouwens, met het uitlaten van Dopey heb ik één van mijn beste vriendinnen ontmoet. Zij heeft een Franse Bul en is ook gek op boxers. En vaak stonden we wel drie kwartier te kletsen als we elkaar tegenkwamen en op een gegeven moment begon het een keer te regenen toen we elkaar op het uitlaatveld weer tegen kwamen dat ze zei "we kunnen net zo goed een kop koffie bij mij gaan drinken". Daarna werd het vaste prik dat als we elkaar tegenkwamen we bij haar thuis een kop koffie gingen drinken. Soms met een lekker koffie likeurtje erbij en zo is het begonnen. Zij woont aan de andere kant van het kanaal dan ik en precies even ver van het kanaal als ik. Zaterdag gaan we 's ochtends naar de kofferbak verkoop langs het Kanaal Zuid, 's middags naar de markt en zondag met nog twee vriendinnen erbij naar de sauna De Veluwse Bron.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten