woensdag 23 juli 2014

23 juli
90,5 kilo, 2 ons aangekomen
19.00 uur
Ze zeggen wel eens "the only way is up" maar ik wil graag naar down! Weer 2 ons aangekomen, ik ga maar weer heel streng tegen mezelf zijn en nĂ­et meer smokkelen. 

Het was een latertje geworden gisterenavond dus ik heb heerlijk uitgeslapen vanmorgen. Even wat opgefrist, Dopey uitgelaten en voor ik het wist was het alweer tijd om naar de klaverjasclub te gaan. Eerst even langs mijn vriendin gefietst zodat we samen op konden fietsen en daarna een gezellige klaverjasmiddag gehad. Na het kaarten even samen naar de Dirk geweest, een schoenenzaak (weet de naam even niet meer) en Euroland. Daarna ieder naar zijn eigen huis om de honden op te halen om vervolgens gezellig samen de honden uit te laten. Nu staat de paella te pruttelen en kunnen we over vijf minuutjes eten.

Morgen lekker helemaal niets. Ik denk dat er maar een verwendagje van ga maken. Ik heb een leuk tijdschrift gekocht (Happinez), ga een lekker maskertje nemen, haartjes wassen, alvast de tas voor sauna klaarmaken en mijn teennagels verven. Er moeten nog wat wasjes worden weggewerkt maar dat kan ik mooi tussen de bedrijven door doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten