dinsdag 1 juli 2014

Dag 13 van het dieet
Alweer 700 gram afgevallen, nu 93 kilo!
Het gaat weer lekkerrrrrr!!!!
6.00 uur
Ben al wakker maar ben gisteren dan ook vroeg mijn bedje ingedoken. Ik denk dat ik na mijn ontbijt van lauwwarm water met citroensap, een vitaminepil en de IBIO-ampul maar eens Goede Tijden op uitzending gemist ga kijken en daarna zien of ik nog even kan slapen. Vandaag komt mijn hulp na twee weken vakantie weer dus ik hoef even niets aan het huishouden te doen, fijn! Nou ik ga ontbijten, laters!

12.00 uur
Straks komt Gerry weer thuis om te eten, dit keer een lekker soepje van bouillon getrokken van 2 mergpijpen, een schenkel, wortels, prei en kruiden. Vanavond eten we wortels met een kabeljauwfilet, hopen dat het lukt want ik heb nog nooit een kabeljauw gebakken. Gewoon een beetje peper en zout denk ik en dan een beetje aanbakken en op een laag vuur verder gaar laten worden?
Ik begin nu aan mijn kleding te merken dat ik aan het afvallen ben, alles zit weer een stuk fijner, mijn riem kan al twee gaatjes strakker en als ik mijn spiegelbeeld opvang in b.v. een etalage zie ik het verschil ook goed.
Vanavond gezellig klaverjassen met de meiden, ik ga denk ik eerst een middagdutje doen want ik was er om 5.30 uur al uit. Wil ik een beetje fit zijn moet ik wel eerst even bijslapen. Komt wel goed uit want de hulp die komt vanmiddag en dan loop ik ze ook niet in de weg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten