woensdag 16 juli 2014

16 juli
Een halve kilo aangekomen
8.20 uur
Ik had het wel verwacht dat ik aan zou komen gezien de hapjes die ik op de bruiloft heb genuttigd. Vandaag maar weer streng het dieet volgen behalve mijn koolhydraat moment (lekkere milde magere Franse kwark voor tussen de middag). Nu eerst even mezelf opknappen, Dopey uitlaten en proberen koel te blijven, het wordt warm vandaag. Misschien kan ik vanmiddag lekker mijn zwembadje opzetten op het balkon, joepie!!! Oh ja, gisteren één van de 3 potjes gewonnen met klaverjassen en het was supergezellig, alleen was ik zo moe dat ik bijna niet meer uit mijn ogen kon kijken. Sinds ik het serum van IBIO niet meer gebruik merk ik dat ik weer sneller moe wordt. Ik zal mijn tabletjes dexamfetamine maar weer moeten gaan slikken voor wat extra energie.

9.30 uur
Jemig, Gerry was vandaag voor het eerst weer aan het werk gegaan (vanaf vorige week maandag was 'ie al ziek) maar hij belde net dat het niet ging en weer naar huis komt. Hij gaat eerst even langs het ziekenhuis om bloed te laten prikken (de resultaten krijgen we vrijdag) zodat ze kunnen kijken wat zijn HB gehalte nu is (maandag was het 5.9, da's erg laag want voor mannen moet het 8,1 zijn) en dan denk ik weer zijn bedje in. Sneu hoor, hij wìl zo graag...
12.00 uur
Zo, boodschapjes zijn weer binnen en Gerry ligt lekker op bed bij te komen. Voor vanavond staat er spinazie met een eitje, een klipfiletje met gebakken champignons en komkommersalade op het menu. Kan niet zeggen dat ik echt honger heb maar ik heb vandaag gesmokkeld; er lagen krokante eierkoeken van Bolletje in de kast en die lonkten gewoon naar mij, ik kon ze niet weerstaan. Als ik morgen weer ben aangekomen dan móet ik sterk zijn en niet weer iets eten wat ik eigenlijk nog niet mag.

Vanmiddag voor de laatste keer naar Geert, de psychiater, voor een afsluitend gesprek. Moeilijk hoor om afscheid te moeten nemen, we hebben samen zo veel meegemaakt. Hij heeft mij uit de depressie gered door precies de juiste medicijnen voor te schrijven en er altijd voor me te zijn (ik mocht hem altijd bellen of mailen èn in de moeilijkste periode moest ik hem zelfs elke dag mailen om te vertellen hoe het ging). Het is zo'n schat van een man hè?! Maar ja, als je het niet meer nodig hebt dan moet je afscheid nemen. De laatste paar keren kwam ik ook maar 1 keer in het halfjaar en praatte we alleen nog maar over koetjes en kalfjes. Ik weet dat hij mijn gepruts met verf schilderijen mooi vind en neem dan ook twee schilderijen voor hem mee waarvan hij er één kan kiezen, ben benieuw welke hij kiest.
15.50 uur
Geert heeft voor de Soetecow (dat is de onderste) gekozen omdat hij de kleuren zo mooi vond. Leuk, hij was er blij mee!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten