maandag 21 juli 2014

21 juli

89,3 kilo; een hele kilo afgevallen!
9.30 uur
Wat goed!!! Zo zie je dat je best af en toe mag zondigen, als je je voor de rest maar aan je goede dieetgewoontes houdt, zoals de dag beginnen met een glas warm water met citroensap, niet méér eten dan dat je nodig hebt (niet proppen dus, ik heb van het gisteren gehaalde patatje en kaas soufflé dan ook maar iets meer dan de helft opgegeten omdat ik genoeg had. Ik had nog wel meer op gekund maar dat doe je dus niet) je aminozuren slikken, veel water drinken en harde groene appels (Granny Smith) eten . Gerry valt echter niet meer af dus we gaan weer een paar daagjes naar het oude regiem: 100 gram vlees en onbeperkt groente. Dat werkt als een trein!

pfff, wat wàs het warm vannacht! Ik sliep pas om 4.30 uur en werd zojuist wakker in een drijfnat nachtshirt. Zo op Facebook te lezen waren er meer mensen die last van de warmte hadden en niet konden slapen. Het is nog 25,5 graden hier binnen, ik hoop dat het snel wat afkoelt. Maar ja, wat klagen we eigenlijk regen en koudere temperaturen zou ook niet fijn zijn geweest.

10.15 uur
Joepie!!! Mijn vriendin is weer terug van een 3-weekse vakantie, we gaan ff bijbeppen onder het genot van een kop koffie, later!!!
15.30 uur
Daar was ik weer, we hadden een hoop bij te kletsen dus het is aardig uitgelopen. Het was weer supergezellig en ik heb gelijk haar haar kunnen verven. Morgenavond kan ze dan gelijk weer mee klaverjassen. 

Zaterdag hebben we afgesproken om ff gezellig langs de kofferbakverkoop te slenteren en zondag gaan we, samen met 2 andere vriendinnen, heerlijk relaxen in Sauna De Veluwse Bron. Kan ik me nu al op verheugen! Het is toch zo'heerlijke sauna; een grote binnenruimte van 3 verdiepingen en buiten een heel veld aan een prachtig meer en ook nog 'tig sauna's. Mijn favoriet is het zoutwaterbad waar het warme water net zoveel zout bevat als de dode zee en de opgietingen zijn ook onovertroffen. Natuurlijk kun je er heerlijk eten èn we hebben kortingsbonnen waarmee we de hele dag- en avond in de sauna kunnen verblijven voor slechts 1 euro p.p.. Hier een paar foto's van De Veluwse Bron:




Alles is zo groots opgezet en zo verspreidt over het grote terrein dat als het druk is je daar eigenlijk niet veel van merkt.
20.00 uur
Nou, dit was een dag met een gouden randje. Ik heb weer lekker bij kunnen kletsen met m'n vriendin, 2 afspraakjes voor het weekend gepland en vrijdag heb ik een afspraak in Zutphen om iemand te ontmoeten uit mijn verleden. Het is bijna 20 jaar geleden dat we elkaar voor het laatst zagen en ik zie er erg naar uit om haar weer te zien, ook al zijn we toen niet zo goed uit elkaar zijn gegaan, we zijn ouder en wijzer geworden en hebben eigenlijk allebei weer de behoefte om elkaar weer te zien. Lang leve Facebook!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten