vrijdag 25 juli 2014

25 juli
89,0, 900 gram afgevallen, bijna een hele kilo!!!
6.30 uur
Joepie, 900 gram afgevallen, ik zit nu onder de 90 en ga dit vasthouden. Gisteren amper wat gesmokkeld, veel groene zure appels gegeten en maar 1 bord avondeten.. Vannacht wel een paar biscuitjes gegeten en ik hoop niet dat ik dat morgen op de weegschaal moet bezuren. 

Goed, het is nog vroeg dus ik duik er nog even in, kijken af ik nog wat uitgeslapen, ik heb vanmiddag een (leuke) spannende middag in petto!

11.30 uur, T minus 3
Zo, ik ben er klaar voor! Dopey uitgelaten en eten gegeven, zelf even een appeltje gegeten, gestreken en een beetje opgeruimd. Morgen een leuk dagje met vriendin Ans (naar de kofferbakverkoop en de markt wat later op de middag)  en zondag..... SAUNADAG!!! Met Eefje, Gerrie (niet die van mij maar een vrouwelijke Gerrie) en Ans, altijd gezellig. Ik moet alleen oppassen dat ik niet net als de vorige keer 2e graad brandwonden oploop door de zon, maar ik geloof dat er zondag niet veel zon wordt verwacht. Dit is me n.l. vorige keer overkomen:
En toen had Eefje nog wel zonnebrand meegenomen maar ik was te eigenwijs, ik wilde bruin worden maar het resultaat was rood met blaren de dag erna...

19.00 uur
Een supergezellig middagje gehad dankzij Facebook. Door Facebook was ik n.l. weer in contact gekomen met iemand uit mijn verleden. We hadden elkaar al meer dan 20 jaar niet gezien maar toen we elkaar weer zagen leek het alsof de jaren wegvlogen; zij zag er nog precies zo uit als vroeger en ik volgens haar ook. Het was een hartverwarmend weerzien met een hartverwarmend mens. We hebben gezellig een terrasje gepakt en met een wijntje erbij heerlijk kunnen bijkletsen. Een middag met een gouden randje en hopelijk een vervolg! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten