dinsdag 22 juli 2014

22 juli
90,3 kilo
9.00 uur
Stik, nu weer een kilo aangekomen, pfff!
Nou ja, ik heb mijn ontbijtje er weer in zitten; een groot glas warm water met het sap van 1 citroen, een multivitaminepil en mijn eerste appel voor vandaag (yuk)! Vandaag is mijn appeldagje en moet ik dus om het anderhalf een appel eten tot vanmiddag vier uur. Verder niets behalve veel water drinken. Na vier uur mag je weer wat eten.

Tjonge jonge, ik heb vannacht me toch een portie slecht geslapen, ik zat om 4 uur een spelletje klaverjas te spelen bij www.spelpunt.nl en merkte dat ik niet de enige was die niet kon slapen, er waren zat spelers aanwezig. Nu zullen er ook wel een aantal mensen een ploegendienst aan het draaien zijn geweest en die als er geen werk te doen is op de computer een spelletje gaan doen natuurlijk maar er waren ongeveer 300 spelers online; of die op het werk een spelletje doen òf niet kunnen slapen.

Nu ik er zo over schrijf krijg ik zin om nog een paar potjes te gaan spelen hahaaaaa, I'm in a winning mood. 
Hastalavista baby!
13.00 uur
Nou, de appels komen eerlijk gezegd mijn neus uit en over een uurtje mag ik er weer ééntje. Om het anderhalf uur tot vier uur 's middags. Verder hier lekker rustig: de hulp is lekker aan het poetsen, Gerry zit rustig te computeren en ik ga zo mijn haar weer verven (levendig rood). Vanmiddag weer even boodschappen doen, het klaverjasclubje is vanavond bij ons (we rouleren, is wel zo handig) dus dat wordt een flesje rosé, een paar flesjes bier en natuurlijk lekkere hapjes. Gezellieieieeieie!!!

15.00 uur
Ik heb al vier appels weggeknaagd, nu nog ééntje te gaan om 15.30 uur.
De boodschapjes zijn binnen, lekker wijntje en hapjes staan in de koelkast. Nu project haar verven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten