dinsdag 8 juli 2014

Dag 20 van het dieet
91 kilo schoon aan de haak!!!
And the winner issss... 6 ons afgevallen maar dat had ik wel verwacht; gisteren was zo'n drukke dag en ik moest alles alleen doen omdat Gerry niets kon... Ik heb zelfs vergeten te lunchen en heb maar een paar hapje avondeten gegeten staand aan het aanrecht en voor de rest heb ik alleen maar een opkikkertje en een appel op.
5.30 uur
Vroeg hè? Maar ik kon niet meer slapen dus ben ik er maar uitgegaan. Misschien dat ik er zo nog even in duik maar eerst even een potje klaverjassen op Spelpunt. Leuk hoor, daar kaart je online tegen echte mensen. Je kunt tijdens het spel (en in de lobby ook) met ze chatten. Meestal is het heel gezellig maar soms vliegen er de ergste beledigingen over en weer. Sommige mensen kunnen niet tegen hun verlies en dan gaan ze zuigen om je van je a propos te brengen. Ik lach er altijd maar om, als je mee gaat in hun straatje is het eind zoek. Maar gelukkig houden de meeste het netjes en is het leuk kaarten met mensen door heel Nederland. Ik sta ingeschreven als Sproetjesmonste, De r paste er niet meer bij, hahaha, nu heb ik sproetjesmonsterrrrrr als persoonlijk bericht (dat zien ze dan onder je naam staan).
Maar genoeg gekletst, er wachten 2 mensen op mij om te worden ingemaakt. C U L88!

6.20 uur
2 potjes verloren, snik! Gelukkig ben ik gelukkig in de liefde! Ik hoop dat Gerry zich vandaag een stukje beter voelt dan kunnen we weer samen gaan diëten. De ene wel en de andere niets is bagger; je ruikt de lekkere geuren van eten die je voor de ander klaarmaakt en zelf zit je op een soepstengel te knabbelen, hihi.
Ik heb mijn coach gisteren een mailtje gestuurd dat ik het veel te lang vind duren voordat hij mijn mailtjes beantwoord. Ben benieuwd wat zijn antwoord is.Ik weet wel dat als het zo blijft dat we voor de 2e ronde bij iemand anders zullen aankloppen!

8,45 uur
Gelukkig voelt Gerry zich weer ietwat beter, hij kan nog steeds niet veel maar het is gelukkig niet zo slecht als gisteren. Ben nu een ontbijtje voor hem aan het maken; sesam knäckerbröt met gekookte eieren erop. Oh, wat was het toch fijn om samen te diëten, ik sta met mijn neus boven al die lekkere dingetjes en mag daar zelf niets van hebben. Maar goed, als Gerry zich weer oppietoppie voelt dan gaat hij weer gewoon meedoen.

12.45 uur
Joepie, dankzij mijn slimme buuf Co ben ik er achter wat er precies in de ampullen zitten. Ik had gelijk, het zijn voornamelijk aminozuren. Hier komt het lijstje, misschien dat iemand nog tips of ideeën voor me heeft?
·         L-Alanine
·         L-Arginine
·         L-Asparaginezuur
·         L-Carnitine
·         L-Cystine
·         L-Glutaminezuur
·         Glycine
·         L-Histidine
·         L-Isoleucine
·         L-Leucine
·         L-Lysine
·         L-Methionine
·         L-Ornithine
·         L-Fenylalanine
·         L-Proline
·         L-Serine
·         L-Threonine
·         L-Tryptofaan
·         L-Tyrosine
·         L-Valine
Volgens mij kan ik dit aminozuurcomplex ook bij De Tuinen kopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten