zaterdag 26 juli 2014

26 juli
90 kilo, 100 gram aangekomen
4.20 uur
De schuldige: twee zoete witte wijn en een mandje brood met kruidenboter. Het was dan ook zo gezellig gisterenmiddag en die 300 gram heb ik er zo weer af. Morgen(vandaag) met Ans een lekker eind sjouwen lang de Kofferbak verkoop aan het kanaal en morgenmiddag(vanmiddag) gaan we samen nog naar de markt èn ik moet Dopey nog 3 keer uitlaten dus beweging genoeg.
Maar goed, ik ben weer eens wakker en kan niet slapen. Zo maar even een potje klaverjassen op de computer en dan kijk ik wel of ik dan nog slaap krijg.

8.00 uur
Halowha! Toch nog een beetje kunnen slapen, voel me ook best wel fit. Zo even Dopey uitlaten en eten geven en dan op weg naar Ans voor ons eerste "uitje", de kofferbak verkoop. Dopey heeft trouwens weer last van zijn buikje, is toch zo zielig om te zien hè?! We zijn ongeveer een week geleden gestart met grotere porties eten omdat hij was afgevallen dus misschien ligt het daar wel aan, moet het gewoon weer even wennen. Nou, ik ben weg, Later!

15.00 uur
Zo, ik ben weer even thuis. We hebben lekker gescoord op de rommelmarkt. Ik heb een gloednieuw voetenbad met bubbels en vibreer functie gekocht (die op de foto) voor € 7,50 en zit daar nu lekker met mijn pootjes in.
Verder een mooie armband en een ketting gekocht, 2 kleine dienblaadje en nog meer van dat soort prulletjes. Ik had 2 tientjes meegenomen en dat was op de cent af voldoende. Daarna zijn we samen de honden uit gaan laten en zeik- en zeikes nat (excuse le mot) geregend. We gingen eerst schuilen onder een afdakje maar het bleef zo lang hozen dat ik uiteindelijk de stoute schoenen maar heb aangetrokken en door de regen naar huis ben gelopen. Ans staat daar misschien nog, hahaha! 

Nu even relaxen en mijn pijnlijke voeten laten verwennen en straks om vier uur weer met Ans naar de markt. Daarna ga ik alvast mijn tas pakken voor de sauna en duik ik vroeg mijn nestje in.

19.10 uur
Pfff, ben moe maar voldaan en ik kan wel een dagje relaxen in de sauna gebruiken! Benen geschoren, tas gepakt, lekker in bad geweest en nu naar bed met een spannend boek.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten