woensdag 9 juli 2014

Dag 21 van het dieet
90,7 kilo, nu precies 8 kilo afgevallen!

7.50 uur
Nou, nog 8 ons en ik zit onder de 90, jippie, gaat goeoeoeoeoe!!! En dat terwijl ik gisteren best wel een beetje gesjoemeld heb; ik heb van de tonijnsalade van Gerry gesnoept en door de garnaaltjes van het avondeten heb ik 3 eetlepels whiskey saus gedaan. Maar het was heerlijk! Nu maar niet hopen dat het met vertraging werkt en ik het morgen moet bezuren door te zijn aangekomen. Vandaag maar weer streng aan de richtlijnen houden.

Hoe het met Gerry is weet ik nog niet, hij ligt nog lekker te slapen. Maar de huisarts had gezegd dat het wel even kon duren voordat de bloeddruk verlagers uit het lichaam zouden zijn. Nu eerst even mijn overheerlijke ontbijtje nemen van warm water met citroensap, een multivitaminepil en een voedzame ampul met aminozuren en later zal ik over Gerry rapporteren. Laterrrr!

8.30 uur
Zoooo, wasje draait, droger draait, de vaatwasser staat aan en het huis is alweer aan kant. Vanmiddag heerlijk weer een middagje klaverjassen bij Ontmoet & Co. Ik heb het nu 2 weken moeten overslaan omdat we tussen de middag warm moesten eten maar nu Gerry even niet mee meedoet kan ik inplannen dat ik om 12.30 uur op de fiets stap naar mijn klaverjascluppie. Ben benieuwd of ze na die twee weken kunnen zien dat ik ben afgevallen. Ik trek in ieder geval mijn mooie jurk aan waar ik eigenlijk vanaf de aankoop niet meer in paste en nu wel.
Het is trouwens hartstikke leuk om af en toe eens door mijn kledingkast te snuffelen; elke keer is er wel weer een nieuw oud kledingstuk dat me weer past en dat maakt me blij!

19.30 uur
Pff, moe, moeier, moeist! Ben vanmiddag maar met de bus naar het klaverjassen gegaan omdat het zo regende en ben gelijk even naar de bieb geweest voor een spannend boek (Wit vuur van Preston & Child). Daarna Dopey uitgelaten, boodschapjes gedaan, eten gekookt en nu ben ik bek-af. Ik duik lekker met mijn nieuwe boek m'n bedje in. Tot nu toe bracht het geluk als ik sliep tijdens een wedstrijd van het Nederlands elftal dus die traditie ga ik zeker in ere houden. Allemaal veel kijkplezier!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten