zondag 27 juli 2014

27 juli alweer
 89,7 kilo: 3 ons afgevallen
7.40 uur
Yes, ik zit weer onder de 90, nu volhouden! Ik ben bang dat ik morgen wel weer boven de 90 zit hoor; met al die uitjes heb ik best wel veel gesmokkeld. Gisteren zelfs een patatje en een blikje cola genomen in de stad. Bij "Loket 13", waar ze zulke heerlijke friet verkopen. Nou ja, vandaag nog even naar de sauna  met de meiden en daarna weer in het strakke regiem! Ik denk dat ik morgen maar begin met een appeldagje.

Nou, even Dopey uitlaten en eten geven en dan komt Ans me om 9.30 uur ophalen om naar de sauna te gaan. Ik heb toch maar even factor 50 in mijn tas gegooid. Gisteren met al dat geslenter over de kofferbakverkoop  langs het kanaal en de markt ben ik al aardig verbrand. Ik had een laag vallende blouse aan dus mijn decollete  en rug zien aardig rood.

8.40 uur
Zo, Dopemans uitgelaten en eten gegeven, tas  voor de sauna helemaal klaar, waterproof mascara op, nagels en teennagels gelakt, lippenstiffie op, haar lekker in de kokosolie ter bescherming van de hitte. Het ijdeltuitje is er er klaar voor hoor!
21.40
Net thuis, heerlijke dag gehad, lekker bijgekleurd, bijgekletst en bijgelachen, rozig, voldaan, moe, bedje toe.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten