zondag 6 juli 2014

Dag 18 van het dieet
3 ons afgevallen, nu in totaal 7 kilo eraf!
8.45 uur
Zie je wel, het komt vanzelf goed! Ik denk dat ik eergisteren gewoon te lang in de zon had gezeten waardoor mijn lichaam extra vocht vasthield. Als je verbrand bent dan heb je toch ook een opgezette huid met soms zelfs blaasje met vocht? Ik denk dat dat in lichte mate bij mij ook zo was.

Voetbal zou heel spannend geweest zijn gisterenavond, ik heb er alleen  niet veel van meegekregen, ik heb de hele wedstrijd aan de binnenkant van mijn ogen gezien net als Bassie, haha! Maar een gouden greep van van Gaal om Krul in te zetten! Ik vind van Gaal een klojo eerste klas maar hij doet toch wel íets goed. Op naar de halve finale!!! Misschien dat het me dan wel lukt om te kijken.
Vandaag nog even naar de Appie Happpie voor groente. Ik had gisteren bieten en snijbonen gekocht voor vandaag maar zag later op de lijst dat die niet bij de toegestane groente horen. Bietjes niet, boontjes niet en peulvruchten niet. Daar schijnen suikers in te zitten die heel moeilijk door het lichaam worden afgebroken. Ook heb ik gisteren Stevia gekocht, een suikervervanger. Vies!!!! Ik drink nog liever een sterke zwarte kop koffie dan een bakkie met Stevia er in. Wie interesse heeft; er staat bij mij nog een hele pot.Gratis af te halen!

Over gratis af te halen, er is een Facebook groep waar je spullen kunt plaatsen die je niet meer nodig hebt, van een Stikkeez tot een heel bankstel. Daar heb ik de kilo bieten en de snijbonen op gezet en er was gelijk al interesse voor. Zo kun je iemand blij maken met dingen die je anders misschien achteloos weg had gegooid. Gerry vond het eerst stom dat ik het er op had gezet maar die vrouw die ze kwam halen was er erg blij mee.
De groep heet "Weggeefhoek 055" Ik zou zeggen word lid en zet er dingen op of ontvang dingen die een ander niet meer gebruikt! Ik heb er al een paar hele leuke kledingstukken gescoord die een ander te groot waren, een hele stapel tijdschriften en iemand heeft voor mij gratis mijn ketting gerepareerd die stuk was.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten