zaterdag 19 juli 2014

19 juli
89,9, 3 ons afgevallen!
9.00 uur
Ik zit onder de 90, eindelijk!!!
En ik heb gisteren het appeldagje niet eens doorgezet. Ik kwam tot 13.00 uur met 3 appels in totaal tot ik er zo flauw van werd dat ik maar weer gewoon ben gaan eten. S'middags een reep dieetchocola en s'avonds een groot bord spaghetti. Vandaag heb ik al een reep dieetchocola op maar de rest van de dag ga ik gewoon weer diëten en morgen wordt weer een appeldagje!

Voor de medeafvallers; ik heb een hele handige app op mijn mobiel; "fatsecret". Daar kun je ingeven wat je gewicht is, je lengte en dan je streefgewicht. Vervolgens krijg je een ADH van calorieën waar je onder moet blijven. Je kunt alles wat je eet invoeren (en bijna àlles staat er ook in!) en dan kun je precies zien of je nog onder je ADH zit of dat je moet gaan uitkijken dat je niet teveel eet. Gerry en ik gebruiken het elke dag, zo krijg je heel overzichtelijk te zien hoe het gaat met je eetpatroon. En je kunt de app ook op je computer installeren en synchroniseren met je foon!

Ik heb Dopemans maar vroeg uitgelaten vandaag want die kan zo slecht tegen de warmte. De airco staat in de slaapkamer zodat we daar ook een koele plek hebben, ook voor Dopey is dat wel fijn, dat is zo'n zonaanbidder, die gaat gerust in de kokende zon zitten en dan maar hijgen omdat hij het zo warm heeft; we moeten hem soms gewoon naar binnen roepen omdat hij anders veel te warm wordt en dan  kunnen we hem lekker in de slaapkamer laten liggen. Goed, ik ga m'n nieuwe badje opzetten, see you!!!!

12.00 uur
Badje is opgezet, naar de Dirk geweest (lopend, vanavond staat er zelfgemaakte mie op het menu) nu nog even Dopemans uitlaten en dan badpak aan en op naar Via Balkonia!

15.40 uur
Niets lekkerder om in je blote badpak in je badje op het balkon te liggen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten