vrijdag 4 juli 2014

Dag 16 van het dieet
400 gram afgevallen, nu 91,6 kilo!
7.30 uur
Nog 600 gram er af en ik kan gaan aftellen naar de 81, dan mag ik me weer melden bij de plastisch chirurg (zie 1e blog).

9.15 uur
Poe hee, het is nu al flink warm! Ik heb Dopey extra vroeg uitgelaten om de hitte een beetje voor te zijn maar ik kwam waterdoor nat van het zweet terug en Dopey hijgend en schuimbekkend. Dat belooft wat voor vandaag. Maar ik vind het lekkerrrrrrr!!! Straks eerst even boodschapjes doen en dan op het balkon met de tuindouche. Nu nog met een paar kilootjes te veel in mijn badpak maar straks weer strak in de bikini!
Goed, op naar de Dirk!

11.00 uur
Zo, de boodschapjes zijn gedaan, er staat een pan lekkere bouillon te trekken van een schenkel, poulet, mergpijpen, verse kruiden en groente. Die bouillon vries ik dan in porties in zodat we als we er zin in hebben een lekker soepie kunnen maken. Vandaag staat er het volgende op het menu: 's middags spinazie met komkommersalade en kipfilet en voor vanavond broccoli met een prutje van tartaar met fijngesneden paprika en champignons en kruiden erdoor.

18.00 uur
Sow hee, om een uur of twee zei ik tegen Gerry dat ik even vijf minuutjes ging liggen en hier ben ik weer! Ik was zo moe en ben blijkbaar in slaap gevallen. Heb van de hele middag niets gemerkt en voel me nog steeds moe. Gerry wil graag om 19.00 uur eten (onder het voetbal, de 2e helft) dus ik heb nog even om bij te komen. Komkommersalade is al klaar, kip gekruid en spinazie ontdooit, dat wordt een makkie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten